Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

Κάτι από πολύ παλιά, ξαφνικά μπροστά μου !





Ήταν στα μέσα της δεκαετίας του '60, όταν ο πατέρας μου, επαγγελματίας οδηγός, οδηγούσε αυτό το φαντασμαγορικό στα μάτια μου  αυτοκίνητο, που έμοιαζε βγαλμένο από road movie του καταπληκτικού τότε αμερικάνικου κινηματογράφου.
Συνάντησα ένα ίδιο 40 + χρόνια μετά και μέσα στο μυαλό μου ξετυλίχτηκαν όλες οι αναμνήσεις από την παραμυθένια εμπειρία των παιδικών μου χρόνων.
Το συνάντησα στην Μεσογείων, Κυριακή πρωί, να κυλά αργά και με μεγαλοπρέπεια ανάμεσα σε διάφορα σημερινά "αυτοκινητάκια" και το ότι κουβαλάω πάντα τη μηχανή μαζί μου, μου βγήκε σε καλό !.
Χάρηκα πολύ γιατί ο ιδιοκτήτης του το είχε διατηρήσει σε άριστη κατάσταση σε αντίθεση με το δικό μας που έπρεπε υποχρεωτικά γύρω στο '70 να καταστραφεί, να "κοπεί" όπως έλεγαν τότε, προκειμένου να δοθεί η άδεια γιά αντικατάσταση με νέο, μετά από 2 εκατομύρια χιλιόμετρα στο κοντέρ...


1 σχόλιο: