Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2009

Αεροδρόμιο Ελληνικού: Ένα φάντασμα που πληγώνει.



Ναι, πληγώνει διότι αν έχεις δει με τα μάτια σου, το πρώτο 747 που προσγειώθηκε σ' αυτό το αεροδρόμιο και τώρα  βλέπεις ένα τέτοιο αεροπλάνο να σαπίζει σε ένα χώρο υπό τον τίτλο "Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίσς" μαζί με ένα 727 και ένα 737, όλα βανδαλισμένα και ξεκοιλιασμένα τη στιγμή που σε άλλες χώρες αποτελούν φροντισμένα μνημεία της αεροπορικής ιστορίας, τότε ναι, πληγώνεσαι από την απίστευτη ελαφρότητα και αδιαφορία.
Πληγώνεσαι όταν ακούς διάφορες μπούρδες γιά "Το μεγαλύτερο Μητροπολιτικό Πάρκο της Ευρώπης" και διαβάζοντας πιό προσεκτικά "ακούς" τον κάθε Σουφλιά να προορίζει το Αεροδρόμιο του Ελληνικού γιά το επόμενο Ελντοράντο των κατασκευαστικών εταιριών, και του Real Estate.
Μιλάνε γιά πράσινο και πάρκα του κυρίαρχου Λαού την ίδια στιγμή που έχουν έτοιμα τα σχέδια γιά οικοπεδοποίηση.
Πληγώνεσαι όταν γνωρίζεις ότι ο αεραθλητισμός στην Ελλάδα βρίσκεται υπό μόνιμη δίωξη. και δεν δίνεται χώρος στους αερομοντελιστές μέσα στο τεράστιο πρώην αεροδρόμιο γιά να ασχοληθούν με το χόμπι τους και δεν επιτρέπουν να διοργανωθούν αεροπορικοί αγώνες, κάτι που το πάλαι ποτέ συνέβαινε στο Τατόι.
Κατέστρεψαν το αεροδρόμιο του Μαραθώνα στο όνομα των Ολυμπιακών Αγώνων γιά να κατασκευάσουν υγρό στίβο γιά αγωνίσματα που μετά τους Ολυμπιακούς υποτίθεται ότι θα αποδίδονταν γιά χρήση σε αθλητικούς Συλλόγους και τώρα δεν υπάρχει εκεί παρά ένας τεράστιος βάλτος.
Το χειρότερο απ' όλα είναι ότι όλα αυτά είναι διαχρονικά και ανεξάρτητα από τον οποιονδήποτε Γιωργάκη ή Κωστάκη.
Το ακόμη πιό χειρότερο είναι η γενική αδιαφορία γιά τα πάντα από τους κατά τα άλλα ευσυνείδητους πολίτες που σε λίγες μέρες θα πάνε να ψηφίσουν.

7 σχόλια:

  1. Σε καμμία σοβαρή χώρα δεν έκλεισε αεροδρόμιο μετά από κατασκευή νεότερου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πρόταση. Στο αεροδρόμιο Ελληνικού να γίνουν
    1.Πάρκο που θα εμπεριέχει μια πίστα προδιαγραφών Formula 1 τόσο για αγώνες αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας όσο και για χρήση από σχολές ασφαλούς οδήγησης.
    2.Να διατηρηθεί ενεργό ένα τμήμα του στο οποίο να δέχετε αεροπλάνα της γενικής αεροπορίας καθώς και VIP σε περιπτπωσεις αγώνων στη πίστα. Σε αυτό το τμήμα θα μπορούσαν να μπουν και να συντηρηθούν τα ιστορικά αερσκάφη αυτού του τόπου.
    3.Στη ακτή απέναντι από το αεροδρόμιο να φτιαχτεί μια μαρίνα σύγχρονη για σκάφη αναψυχής.
    Με τα παραπάνω που θα πρέπει να γίνουν ταυτόχρονα θα επιτευχθούν τα παρακάτω
    Α. Ενα τεράστιο πάρκο που τόσο έχουμε ανάγκη,ενώ από τη χρήση της πίστας θα υπάρχουν έσοδα για τη συντήρηση του. (Ναι τα πάρκα θέλουν συντήρηση)
    Β.Αναβάθμιση του μηχανοκίνητου αθλητισμού και της γενικής αεροπορίας που είναι σε πολύ χαμηλό επίπεδο. (ειδικά για την αεροπορία θα πρέπει να δωθεί οικονομική ενίσχυση)
    Γ.Με τη ταυτόχρονη χρήση της μαρίνας από τους επισκέπτες μεγάλου εισοδήματος,του ενεργού τμήματος του αεροδρομίου καιτης πίστας θα μπορούμε να οργανώσουμε αγώνες αντάξιους του αγώνα του Μονακό και να έχουμε τεράστια έσοδα από τον τουρισμό αυτού του είδους.
    Δ.Στο θαλάσσιο χώρο του Ελληνικού ή του Φαλήρου θα μπορούμε να οργανώνουμε ένα αγώνα Redbull air race οπου στο αεροδρόμιο θα έχουν βάση τα ακροβατικά αεροπλάνα. Στους αγώνες αυτούς συγκεντρώνονται τρακόσιες χιλιάδες άνθρωποι για να τους δουν. Αυτό σημαίνει επιπλέον χρήματα για το τόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμε και Κυριάκο καλώς ήρθατε!
    Ανώνυμε ακόμη και αν δεν θέλεις να κάνεις λογαριασμό ώστε να εμφανίζεται κάθε φορά αυτόματα το όνομα σου ή το nickname σου, γράφε το αν θέλεις στο τέλος του μηνύματός σου γιά καθαρά πρακτικούς λόγους διότι φαντάσου αύριο-μεθαύριο να εμφανιστούν τρεις τέσσερεις ακόμη "Ανώνυμοι" ! Θα γίνει ένα μικρό μπέρδεμα !

    Πράγματι, δεν έχω ακούσει ποτέ ότι καταργήθηκε κάποιο αεροδρόμιο επειδή κατασκευάστηκε κάποιο άλλο. Αντίθετα, στις αναπτυγμένες και σοβαρές χώρες, δημιουργούνται νέες ευκαιρίες αεραθλητικών και άλλων δραστηριοτήτων.

    Κυριάκο, είναι πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου και τις συμμερίζομαι απόλυτα.
    Παρόλο που από κάθε άποψη (πρώτα απ' όλα οικονομική), είναι εφικτά όλα αυτά που προτείνεις, φοβάμαι ότι τα παλιά μυαλά και τα συμφέροντα που κυβερνούν σε συνδιασμό με την απόλυτη αδιαφορία των πολλών γιά κάθε τι πρωτοποριακό και τεχνολογικό, θα καταντήσουν αυτόν τον μοναδικό χώρο, πολυκατοικίες με μερικά δεντράκια ανάμεσα.
    Μακάρι να κάνω λάθος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ανωνυμος "Ju"...παιδια εγω μια φορα που ήθελα να παω κοντά στα αεροπλάνα δεν με άφησαν!:(...υπαρχει δικιολογία που θα με βοηθίσει??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια δικαιολογία, απλώς εντάσσεται σε ένα γενικό "Απαγορεύεται" που είναι πολύ συνηθισμένο τελευταία...
    Κάτι σαν "Αποφασίζουμε και Διατάσσουμε" ένα πράγμα !
    Όταν πλησίασα εγώ, διεξαγόταν κάποια έκθεση στις εγκαταστάσεις του Αεροδρομίου και οι φύλακες ήταν απασχολημένοι εκεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΑΡΚΟ ΚΑΙ ΧΩΡΟΣ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΚΑΛΕΣ, ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΙΑ ΚΤΛ. ΕΠΙΣΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΩΡΟΣ ΕΚΘΕΣΕΩΝ(ΤΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΚΤΙΡΙΑ),ΑΡΚΕΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΟΥΣ,ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΘΟΥΝ ΤΟΝ ΧΩΡΟ & ΧΩΡΟΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΟΠΥ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΟΥ. ΤΕΛΟΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΜΑΓΑΖΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΑΝ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΑΡΚΕΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΠΝΟΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ. ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΤΑ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΝΤΑ ΚΤΙΡΙΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ (ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΄΄ΚΟΥΤΙΑ΄΄ ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ). ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ

      Διαγραφή