Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2009

Τζιά









                        

5 σχόλια:

  1. Πολύ καλές όλες!! Ειδικά η τελευταία με το ιστιοφόρο. Μακάρι να είχα αυτηή τη θέα από το σπίτι μου! Επίσης πολύ καλή και η 4η , η νυχτερινή. (μικρή εξαίρεση ο τηλεφωνικός θάλαμος κάτω αριστερά). Αρχίζω να ζηλεύω! Πως βγάζεις τόσο καλές νυχτερινές φωτογραφίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Κυριάκο.
    Μην ζηλεύεις. Απλώς δοκίμασε με πολύ σταθερό χέρι ή τρίποδο και μία μηχανή με σχετικά χαμηλό θόρυβο στα πολλά ISO.
    Αυτά, ως προς την τεχνική πλευρά.
    Όσο αφορά το θέμα, δικό σου θέμα ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η μηχανή που έχω είναι η olympus sp590uz. Στα 800 iso έχει αρκετό θόρυβο και συνήθως πάω στα 400 και κάτω. Τρίποδο χρησιμοποιώ.Θα αναφέρω ένα παράδειγμα που απέτυχα σε νυχτερινή φωτογράφηση. Προσπάθησα να φωτογραφήσω νυχτερινή προσγείωση (πίσα σκοτάδι). Το πρόβλημα είναι ότι έχεις μιά σκοτεινή άτρακτο σε σημείο σχεδόν να μη τη βλέπεις και τους προβολείς από το σύστημα προσγέιωσης(απίστευτα έντονο φως για όσους δεν ξέρουν) και το έντονα φωτισμένο κάθετο σταθερό με το σήμα της εταιρείας. Πως λοιπόν φωτογραφίζεις μέσα στη μαύρη νύχτα ένα κινούμενο αντικείμενο με πολύ σκοτεινά και πολύ φωτεινά σημεία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επιτρέψτε μου την παρέμβαση κύριοι!
    Απλά ΔΕΝ γίνεται αγαπητέ Κυριάκο. Εχεις δεί ποτέ τέτοια φωτό σαν αυτή που περιγράφεις ότι θές να βγάλεις? Εγώ οχι!
    Ασχετα με τους προβολείς προσγείωσης, θές κάποιο χρόνο έκθεσης γιά την άτρακτο...
    Μόνο ημερίσιες φωτό απο αεροπλάνα εχω δεί, και όλες με γρήγορη ταχύτητα, γιά "ακινητοποίηση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το κατάλαβα καλά εκείνο το βράδυ. Απλά διατηρούσα μια πολύ μικρή ελπίδα ότι ίσως κάτι να γίνονταν. Οι μόνες παραπλήσίες φωτογραφίες που έχω δει είναι σε φάση ηλιοβασιλέματος ή ακριβώς μετά τη δύση που υπάρχει ένα μικρό φως στον ουρανό.
    Ευχαριστώ GP Seven

    ΑπάντησηΔιαγραφή